Pressemeddelelse 18.12.2017

TeleSkin tilbyder tjenester til overvågning af hud til danske lønmodtagere

TeleSkin ApS er stolte af at kunne annoncere, at vi nu tilbyder vores ydelser til danske virksomheder, vis ansatte vil få bedre mulighed for at overvåge deres hud og forblive raske. Gennem denne tjeneste vil ansatte være i stand til gratis at abonnere på TeleSkins skinScan app. Med denne kan de scanne et modermærke og straks få svar på, om det er typisk eller atypisk.

Den esbjergensiske virksomhed Arctiko A/S er den første danske virksomhed, der benytter denne tjeneste.

Kim Bjerring, en ansat hos Arctiko A/S, siger: ”Jeg værdsætter at få yderligere sundhedstilbud igennem mit arbejde, og jeg er glad for at bedre kunne holde øje med min hud”.

Den algoritme som app’en benytter, er blevet udviklet af eksperter og læger med mere end 30 års erfaring indenfor dermoskopi, og tjenesten blev udviklet med støtte fra Markedsmodningsfonden.

Zeljko Ratkaj, TeleSkins CEO, siger: ”Vi har testet og finjusteret denne tjeneste sammen med virksomheder i New Zealand, og er nu begejstrede for at kunne introducere den på vores hjemmemarked”.

For mere information eller for at downloade denne app, gå til iTunes eller Google Play og søg efter ”skinScan” eller gå til  teleskin.dk/skinscan-app/

Om TeleSkin

TeleSkin ApS er en dansk high-tech virksomhed, der står bag app’en skinScan. Denne app blev udviklet af et hold af erfarne læger og forskere, inklusiv medstifter Dr. Bandic, som er bestyrelsesmedlem i det internationale dermoskopiforbund og som har mere end 30 års klinisk- og kirurgisk erfaring med hudsygdomme.

For mere information kontakt:

Zeljko Ratkaj
Email: info@teleskin.com