Hyppigst stillede spørgsmål

Få svar på en række af de hyppigste spørgsmål her:

Kommer skinScan også til Android?

Ja, vi arbejder på at tilbyde skinScan til Android. Hvis du gerne vil have besked når skinScan er klar til Android kan du tilmelde dig her.

Er det gratis at bruge skinScan?

skinScan er gratis at downloade, og Basis-tjenester og Premium-tjenester er gratis i 1 måned. Efter udløbet af prøveperioden, er det nødvendigt for dig at oprette et abonnement for fortsat at have adgang til Premium-tjenester som Modermærkedagbog og Familiefunktionen. Vil du have mere information om Premium-tjenester klik her. Hvis du ikke abonnerer, har du stadigvæk adgang til Basis-tjenester.

Hvordan tager jeg et godt billede af et modermærke?

  1. Fjern alt hår omkring modermærket
  2. Tag billedet, hvor der er masser af naturligt lys
  3. Hold telefonens kamera parallelt med din hud og omkring 10 – 15 cm. over modermærket
  4. Vær sikker på, at billedet er skarpt.

For at få mere information om at tage et godt billede, klik her

Kan jeg oprette profiler for min familie?

Ja. Med skinScans Premium-tjenester kan du oprette 6 yderligere profiler, der kan bruges til at følge dine familiemedlemmer. For at få mere information om Premium-tjenester, klik her.
Hvis du allerede er bruger og har oprettet profiler for dine familiemedlemmer, så kontakt os på support@teleskin.com for at se, om det er muligt at tilføje dine eksisterende familieprofiler under dit navn.

Kan jeg følge udviklingen af et modermærke?

Ja. Under din gratis prøveperiode og når du abonnerer på skinScans Premium-tjenester, vil alle de billeder, du tager, blive gemt i din Modermærkedagbog. I Modermærkedagbogen vil du være i stand til at se billederne og analysen, ligesom du kan sammenligne billeder af det samme modermærke side om side.
Hvis du er en eksisterende bruger, vil du have adgang til alle billeder taget før introduktionen af Premium-tjenester, men billeder taget efter udløbet af den gratis prøveperiode af Premium-tjenester vil ikke blive gemt, medmindre du er Premium-bruger.

Hvordan kan jeg dele mine resultater?

Ved hjælp af skinScans Premium-tjenester kan du generere en PDF-rapport, der kan printes eller sendes med en email. Vil du have mere information om Premium-tjenester, klik her.

Hvor meget koster skinScans Premium-tjenester?

Der er tre abonnementer, du kan vælge imellem: 1 måned, 3 måneder og 12 måneder. Brug skinScan app’en til at se opdaterede priser for hver af abonnementerne i din egen møntfod. Dit abonnement vil automatisk blive fornyet i slutningen af hver abonnementsperiode. Du kan opgradere eller slette dit abonnement når som helst.

Jeg købte et Premium-Tjeneste abonnement, så hvorfor er jeg stadig opført som en Basis bruger?

Undskyld for ulejligheden; der kan have været en kommunikationsfejl mellem Apple og Teleskin. Fra hovedmenuen gå til Administrer Abonnement, og tryk på Gendan køb. Hvis dette ikke løser problemet, skal du sende en kopi af din Abonnement Bekræftelse e-mail fra Apple til support@teleskin.com.

Hvordan ændrer eller sletter jeg mit abonnement på Premium-tjenester?

Du kan opgradere eller slette dit abonnement når som helst. For at gøre det, gå til Indstillinger på din telefon, tryk på iTunes & App Store, tryk på dit Apple ID. Tryk på Vis Apple-id, tryk på Abonnementer og derefter tryk på det abonnement, du ønsker at ændre.
Hvis du sletter dit abonnement, mister du din adgang til Premium-tjenester ved udgangen af din betalingsperiode.

Kan jeg få slettet mine data, hvis jeg ønsker det?

Ja. Du kan altid få dine data slettet hos TeleSkin. Hvis du ikke længere ønsker at bruge skinScan, skal du bare sende en email med angivelse af den email-adresse, som du brugte til at registrere dig med til support@teleskin.com. TeleSkin vil derefter slette dine data, og du vil modtage en email med besked om, at dine data er slettet. Husk at slette skinScan fra din telefon.

Erstatter skinScan-løsningen lægen?

Nej. Vores løsning er ikke skabt til diagnoser, og erstatter ikke et besøg hos din læge. skinScan app’en bør bruges som et supplement til dine almindelige konsultationer hos lægen.

Hvor er skinScan tilgængelig?

skinScan er for tiden tilgængelig i Skandinavien, Australien og New Zealand.

Besvarede vi alle dine spørgsmål?

Hos TeleSkin betyder det meget for os at vide, at vi har besvaret alle dine spørgsmål. Hvis du ikke fandt dit svar her, så skriv venligst til os på: info@teleskin.com